zaterdag 14 juli 2012

3 Fashion Styles.


Hallo, ik ben er weer :) *Gaap* ik ben echt fucking moe ... maar da's ook wel logisch als je om 3 uur 's nachts pas bent gaan slapen. On to the point! Vandaag heb ik een hele leuke post, althans dat vind ik. Het is n.l. een 'fashion related' post. Ik ga jullie 3 kanten van mijn stijl laten zien. 
Have fun! 


                  
Boho, vintage & hippie ♥

De eerste stijl is ook gelijk mijn favoriete stijl. Ik heb hem: 'Boho, vintage & hippie' genoemd, omdat het een mengsel is van deze 3 stijlen. De meer tropische kant, bohemian, met veren. Vintage looking met de trends van vroeger die nu terugkomen en de hippie kant met veel geometrische printjes. Ik heb een aantal leuke outfits gevonden, die ik jullie nu ga showen:

Dit is echt een heel erge laidback outfit. Voor als je eens lekker wil chillen op het strand bijvoorbeeld. Een cropped top met geometrische print, een lange baggy broek en een festival bag. Me likes ♥ Al weet ik niet of die baggy broek mij zal staan ...

Dit is echt één van mijn favoriete outfits in deze post. Het topje heeft prachtige kleuren; groen, paars, bruin, oranje en wit. Ook is hier weer de geometrische print te zien, waar ik 'oh zo' dol op ben! Een fel gekleurde short en een paar armbanden erbij en je bent klaar! Het enige minpuntje vind ik de muts die ze op heeft, die lijkt net een zwarte pieten muts :$ 

Hier is het omgedraaid. In plaats van de top met geometrische print en de effen short van het vorige plaatje heeft het model op deze foto een effen blouse met een rokje met geometrische print. En weer ben ik er weg van. Je stopt het blousje in het rokje en doet er een (gevlochten) riem om, om meer taille te krijgen. Zo is het al een leuke outfit, maar natuurlijk kan je er ook een lime kleurige (of een andere kleur) tas bij doen, zoals zij heeft gedaan.

Dit is alweer het laatste plaatje van deze categorie. Dit is niet bohemian en ook niet hippie-achtig, dit is echt vintage. En ik vind het geweldig! Het is eigenlijk een heel basic, samengestelde outfit. Je hebt alleen een (bij voorkeur) mannen blouse nodig, met een oversized sweater met 'ouderwetse' print, een simpele jeans en een paar schoenen. Om de outfit 'op te leuken' zal ik zeker weten een bruine festival bag er bij nemen. Ik zal wel echt voor bruin kiezen omdat het anders té druk wordt.
Me gusta♥

Floral and feminine.

Dit is weer een andere kant van mij. De wat vrouwelijkere en fleurigere kant. Met bloemetjes, kant en de pastelkleurtjes. Hier komen een paar geweldige pics ♥

Dit is eigenlijk al het bovenstaande in één outfit. Bloemetjes, kant en pastel roze. In één woord: Super! Dit model heeft een lichtroze, doorschijnend blousje aan met 1/2 mouwtjes en de boord is van wit kant. Omdat het blousje doorschijnend is, raad ik je wel aan om er een wit hemdje onder te doen. Tenzij je in je BH wilt staan. Moet je zelf weten ;) Dat blousje heeft ze in haar rokje gestopt. Het is een high-waisted wit rokje met prachtige bloemenprint erop. En ik houd echt verschrikkelijk veel van high-waisted rokjes. (én shorts) Dit kan je combineren met schattige ballerina's en een lieflijk tasje. Qua sieraden zou ik voor zilver-kleurige kiezen.

Natuurlijk kan je ook voor een bovenstuk met print gaan met een effen onderstuk, zoals het bovenstaande model. Het is weer een hele basic outfit die er prachtig uit ziet. Dit model heeft gekozen voor een wit topje met zwarte polkadots (stippen) en heeft dat in een wat langere, high-waisted rok gestopt. De rok heeft een weer pastelroze kleur en is van een fijne stof gemaakt, zodat hij in mooie plooien valt. Alleen nog een bruine, leren riempje eromheen en je bent klaar. Sieraden heb je niet per se nodig :)

Als je niet zo van de lichte, pastelkleuren bent, kan je ook voor de donkere kleuren gaan. Het model hierboven heeft een zwart topje aan, met een fleurig zwart rokje met bloemenprint. Ook heeft het rokje laagjes, dat zorgt ervoor dat de donkere print toch wat lieflijker wordt. Een grote bruine statement riem eromheen, en je bent klaar! 

En dit is alweer de laatste outfit van de categorie: 'Floral and feminine' ♥ Deze blousejes zijn de laatste tijd erg in trek. Ik heb er HELAAS nog geen een maar ik ben er wanhopig naar op zoek, ik denk dat ik gewoon wacht op de perfecte. Deze is wit, doorschijnend en de boord is met bloemetjes kant. Hier is het denk ik het best om er een witte (kanten) bandeau onder te dragen. Een denim short en een paar simpele sieraden erbij en je bent klaar! :)

Edgy..
En de laatste categorie is de stoerste. Denk aan studs, gescheurde spijkerbroeken, veel denim, kruizen en doodshoofdjes. Na 'Boho, vintage en hippie' is dit mijn favoriete stijl. 
Geniet van de laatste foto's :)

Dit is echt geweldig! Een lang, denim spijkerblousje zonder mouwen is van zichzelf best basic. Maar als je het dan combineert met een felgekleurde legging of een legging met een drukke print wordt het veel unieker. Deze legging is geweldig. Hij doet me denken aan het Melkweg stelsel, met de donkerpaarse, blauwe en zwarte kleuren en de sterren erop. Me likey! :) Als iemand weet waar je die te gekke leggings kunt kopen, comment! <3

Dit vind ik ook een super edgy outfit. Een American Flag bandeau met een stoere, gescheurde short. De short vind ik het leukst, vooral door het kleuroverloop, de studs en de scheuren ^^ Om je schouders wat meer te bedekken doe je er gewoon een spijkerjasje over. De zwarte panty, maakt het helemaal af.

Ik houd van effen tops met een logo of pakkende tekst erop. Aangezien deze top zo'n top is, en ik ook van Coca Cola houd, is deze dus perfecto <3 Hij is wit, dus past vrijwel overal bij. En die short, man oh man, wat houd ik toch van zulke shorts! De inmiddels beroemde 'American Flag' shorts. Lekker ruig en edgy. Helaas kan ik ze bijna nergens vinden, en als ik ze al vind zijn ze belachelijk duur! Ik denk dat ik hierop binnenkort een DIY (Do It Yourself) ga doen, dus keep in touch ;) 

Natuurlijk kan het ook iets subtieler, en voor als het iets kouder is. Deze outfit is dan ook meer laidback. Draag gewoon een lekker zittend vest, met een gescheurde spijkerbroek en Vans of Allstars. Deze Allstars vind ik echt super stoer, met de Amerikaanse vlag. 

Nou, dit was alweer de laatste foto :o Hopelijk vonden jullie deze post leuk en heb ik jullie enigszins kunnen inspireren. Ik heb er in ieder geval van genoten want, zoals ik al eerder heb gezegd, houd ik ervan om naar allemaal (fashion related) plaatjes te kijken <3 Als jullie nog suggesties of verzoeken hebben voor posts die jullie graag willen zien, zet die dan bij de reacties. 

Xoxo' Lisanne♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten