maandag 23 juli 2012

5 Beauty Musthaves ♥


Heuujj! :) Welkom bij weer een nieuwe post. Zoals beloofd heb ik vandaag een 'Make-up Post' voor jullie, en dat ging mij eigenlijk niet zo gemakkelijk af. Ik ben echt niet goed als het om make-up gaat. Ik weet er wel best veel vanaf hoor, maar ik gebruik het zelf nooit, en daar wil ik nou juist verandering in brengen. Ik ben nou eenmaal in het 'beautyblog-wereldje' terecht gekomen en wil er meer verstand van krijgen. Daarom heb ik nou eens even uitgezocht wat ik eigenlijk zelf zou willen qua make-up/beauty-producten. Hopelijk vinden jullie het wat aan en niet te amateuristisch. Alvast sorry als jullie dat wel vinden, maar ik heb mijn uiterste best gedaan om hier wat van te maken.
Have fun! :3
1) BB-cream van Skin79.

Het eerste product dat op mijn lijstje staat is deze BB-cream van Skin79 voor het lichtste huidtype. BB-cream staat voor 'Blemish Balm'-crème' en is te vergelijken met een foundation. Één van de verschillen is dat BB-cream een natuurlijkere look geeft dan een foundation en dat is juist wat ik wil. Ik wil dat het niet (of nauwelijks) opvalt dat je iets op je gezicht hebt gesmeerd maar dat het toch goed je oneffenheden etc. verdoezelt. Waarom 'Skin79' ? Dit is eigenlijk één van de weinige BB-creams waarover ik lovende woorden heb gehoord. De anderen schijnen erg tegen te vallen. In ieder geval zal ik deze wel willen proberen! De prijs varieert per winkel maar ligt rond de €20,-



2) Catrice 'Made To Stay Longlasting' eyeshadow.

Het volgende product bestaat eigenlijk uit 3 producten. 3 oogschaduw's. Ik vind oogschaduw's heel mooi, alleen moet ik nog even uitvinden of ze wel echt bij mij staan. Dat zal ik zeker willen uitvinden met deze oogschaduw's van Catrice. Het speciale aan deze oogschaduw's is dat ze er uitzien als cream-oogschaduw's maar opdrogen als poeder. Dat is niet het enige wat bijzonder is aan deze oogschaduw's, ze blijven ook nog eens super lang zitten! En de pigmentatie is ook goed, ze zijn namelijk super gepigmenteerd. Ze zijn verkrijgbaar in 6 verschillende kleuren waarvan ik er 3 op het oog heb: 'Star Was Here!' [potje 1] is een prachtige donkergrijze kleur met glitters, 'Lord of the Blings' [potje 2] is een super mooie gouden kleur met glitters en de laatste is 'Metall of Honour' [potje 3] een mooie donkerbruine kleur met glitters. Behalve de prachtige kleuren, goede pigmentatie en dat ze lang blijven zitten vind ik de namen ook echt geweldig! Ik ben onwijs van fan 'Star Wars' en 'Lord of the Rings', dus dat is nog een pluspunt! ♥ Prijs: €3,49 per oogschaduw.



3) Één van de Maybelline New York mascara's.

Mascara's, daar heb ik echt geen verstand van. Want hoe zoek je dé mascara om jouw wimpers het beste uit te laten komen? Wat ik wel weet is dat ik een 'Maybelline' mascara wil, die staan er namelijk bekend om dat ze erg fijn zijn. Alleen wat voor 'n 'Maybelline' mascara, dat weet ik dan weer niet. Ik wil het in ieder geval érg neutraal en natuurlijk houden. Help me! :$



4) 'Quenched' Baby Lips van Maybelline.

Ik hoor zoveel goede dingen van Amerikaanse beauty guru's over de Baby Lips van Maybelline, dat ik er zelf ook heel graag één in mijn bezit zou willen hebben! Baby Lips zijn lippenbalsems die je lippen tegen uitdroging beschermen. Ook hebben ze elk een eigen smaak én hebben sommige een kleur. Geniaal dus! Ik zou het liefst de 'quenched' willen. Dat is een transparante met citrus-smaak. Ook lijkt de 'cherry me' me wel wat. Dat is een rode kleur met kersen-smaak. De balsems zijn gelukkig niet heel opvallend, zodat je niet gelijk met een felrode kleur loopt. De prijs ligt iets boven de €3,- , alleen heb ik nog geen winkel gevonden in NL waar ze ze verkopen. Als je er wel één weet, zet het in de reacties ajb! :)



5) 'Hot Tamale' Dream Bouncy Blush van Maybelline.

Veel Maybelline producten, zoals je ziet! Ik ben echt een sucker voor blushes, ook al bezit ik er zelf geen. Ik houd wel van de opvallende blushes, felroze en felrood vooral <3 De 'Dream Bouncy Blushes' zijn echt een must voor mij! Ze zijn super gepigmenteerd en als je er in drukt veren ze op en neer. [Moeilijk te beschrijven, je moet het gewoon zelf proberen:3!] Mijn favoriete kleur is één van de opvallendste, een knalrode genaamd: Hot Tamale ♥ De prijzen variëren maar liggen tussen de €7,- alleen weet ik ook hier van niet waar ze te verkrijgen zijn. Hopelijk weet één van jullie het wel, en anders bestel ik hem denk ik gewoon online.


Dit waren al mijn producten die op mijn 'make-up wenslijst' staan en dit was alweer mijn eerste make-up post. Er is nu toch wel een last van schouders gevallen want ik vond het echt spannend om een make-up item te posten. Hopelijk heb ik enigszins jullie verwachtingen [als jullie die al hadden] waar gemaakt. Hebben jullie ook een 'make-up wenslijst' , schrijf die dan in de reacties :) Ik ga verder met genieten van mijn maandag [eindelijk lekker weer!!!] tot dinsdag! 

Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten