donderdag 12 juli 2012

To Do's

And, welcome back again! Ik ben in een hele blije stemming, want ..... IK HEB EEN REACTIE OP MIJN BLOGPOST VAN GISTEREN!! Dankjewel Sassie ♥ Oké, misschien (lees: waarschijnlijk) reageer ik heel overdreven, maar ik ben gewoon ontzettend blij, ja! Genoeg over mijn blije, feeststemming geluld :$ Laten we beginnen ^^ 




Mijn inspiratie voor deze post kwam toen ik rond zat te neuzen op weheartit.com ♥ Ik ben echt een sucker voor leuke plaatjes en kan daar dus uren op zitten kijken om alle geweldige plaatjes toe te voegen. Door weheartit.com (wow, ik maak echt veel reclame, maar 't is gewoon een geweldige site) kwam ik op het idee om een post te posten over een paar dingen die ik ooit in mijn leven zou willen doen. Simpelweg een 'To Do List' dus :)
Hier komt het plaatje dat mij inspiratie gaf :) 




Ik wil de wereld zien. Rond reizen in een Volkswagen busje, kijken waar je terecht komt zonder het van tevoren gepland te hebben, je hoofd uit het raam steken en de frisse wind door je haren voelen waaien. *Zucht* , ik verlang er nu al weer naar. Vrijheid. Je agenda is volkomen leeg, en je dag vult zich vanzelf. Het klinkt waarschijnlijk heel spiritueel en zweverig, maar het lijkt me geweldig. Wie weet zien jullie over een aantal jaren wel vlogs van mij in verre, warme oorden.




Dit is zó romantisch, vinden jullie niet? 's Nachts met de liefde van je leven op een grasveldje zitten, met de verlichte Eiffeltoren op de achtergrond. Sowieso wil ik de Eiffeltoren in levende lijve zien, dat heb ik namelijk nog niet gezien shame on me, maar dan het liefst 's avonds laat als die mooi verlicht is. Paris, je t'aime ♥






Dit wil waarschijnlijk elk meisje wel en het is dan ook één van de dingen die boven op mijn lijstje staan! 'Kissing in the pouring rain' oftwel 'kussen in de stromende regen' ♥ Ik weet niet precies wat er zo speciaal aan is, maar ik vind het gewoon zo romantisch. Don't blame me :)




Van de dingen die wat meer betekenis hebben, komen we aan op de dingen met iets minder betekenis. Maar daar worden ze niet minder leuk van! Brandende lampions de lucht in laten vliegen, 's avonds, met een hele groep mensen. Dat zorgt toch voor een goede team spirit?! Ik ben sowieso een sucker voor kaarsjes, en ballonnen en dit is een mengsel daarvan :P Oké, ik stop al. Het is gewoon super stoer!



Een hondje krijgen. Ik heb al eerder 2 super lieve teckels gehad, Nouka & Lotje, maar die zijn helaas overleden. Gelukkig zijn ze wel heel oud geworden, maar het doet altijd pijn om je vriendjes te verliezen. Ik heb zo'n goede tijd met ze beleefd. Het zullen altijd mijn schatjes blijven en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan ze denk. Ik mis het echt om zulke vriendjes te hebben, en zal dus super graag een nieuw hondje willen. En dan het liefst deze schat! Kijk nou naar dat grote, lieve pluizige koppetje <33 


Weer zoiets nutteloos, maar toch gaaf. Alhoewel, nutteloos.. Het is natuurlijk super yummy om dit op te eten ♥ Ik zou niet zomaar een normale cake willen maken, maar deze super gave kleurrijke. Een uitdaging, voor een amateur in de keuken, zoals ik. Maar wel een uitdaging die ik maar al te graag zou willen aannemen! Dus heb je een recept? Reageer dan vooral :)


Dit vind ik nou zo gaaf om eens te doen! DIY: Een short pimpen ♥ Zoals op dit voorbeeld: kant naaien op de achterzakken, of een wat bekender iets: de Amerikaanse vlag er op verven. Ik denk dat ik deze het eerste af kan kruisen op mijn lijstje.


Dit waren ze alweer. Natuurlijk zijn dit niet al mijn 'To Do's' , maar wel een paar daarvan. Misschien heeft het jullie wel geïnspireerd? Zo niet, hopelijk waren ze wel leuk om te lezen :) Mijn vraag van vandaag: Post jouw 'To Do's' in de reacties ^^

Xoxo' Lisanne♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten