vrijdag 20 juli 2012

Fashion: Tie Dye.


Het is hot. Het is overal te zien. Het is kleurrijk. Het is ... Tie Dye! 
Tie dye is nu één van de hotste trends van dit moment, maar ik moet zeggen dat ik er in het begin niet zo weg van was. Het was wennen. En daar bedoel ik niet de kleding mee, maar de nagellak en de haarstijlen. Ik vond het een beetje kleuterachtig. Alsof je per ongeluk met je nagels in een pot met verf had gezeten en de puntjes van je haren er ook in gekomen waren. Nu. Nu is mijn mening daarover totaal omgeslagen. Ik vind het zelfs hartstikke gaaf nu. Of ik het zelf ook zou willen? Ja! Alleen ik weet zeker dat het mij dan weer niet zal staan. Too bad for me. Bij mij mag het dan wel niet staan, bij de volgende modellen zeker wel! 
Have fun! :)




Dit jurkje vond ik eerst een beetje vaag, maar na hem nog een keer bekeken te hebben begon ik hem meer te waarderen. Ik vind de neon-kleuren echt super mooi bij elkaar, en de 'riem' eromheen zorgt voor extra taille. I love it! :)




Op het eerste gezicht lijkt dit 'weer-zo'n-tie-dye-shirt-als-ieder-ander' maar dan zie je de onderkant. Met overlappende kwastjes en kraaltjes eraan. Dat maakt het alweer veel origineler. Dit zou ik denk ik niet zo snel op een schooldag dragen, maar wel als ik naar het strand ga. Of op vakantie. Weer een toppertje naar mijn idee ^^



Dit is denk ik één van mijn favorieten. Waarom? Omdat het: een top is, mijn lievelingskleuren er in verwerkt zitten, het een doodskop is en het ook weer een niet zo'n alledaagse tie dye top is. Als iemand weet waar je deze kunt kopen, reageer dan ajb! :3 


Deze is ook weer één van mijn favorieten. Ik vind hem zo über gaaf, niet normaal. Het is een spijkerjasje zonder mouwen, [waar ik sowieso al helemaal weg van ben] paars/blauw met een ..   [en nu komt het] EENHOORN erop! Een eenhoorn!! Ik bedoel, hoe gaaf is dat! ♥




Van tops gaan we naar shorts en deze is ook weer geweldig. Lekker opvallend met dat roze en paarse. Gescheurd en met studs. Edgy. Daar houd ik van =3 



Het wordt misschien een beetje eentonig, maar ook deze short vind ik GEWELDIG. Weer met die studs, en prachtige kleuren. Paars met zeegroen. [Althans, dat is wat ik denk.] Als je deze shorts aan doet hoef je verder niet echt je best te doen voor de rest van je outfit. Want dit is al een statement stuk op zich. Supâh <3


Weer een geweldige, haha. En, surprise, weer met studs. Wat ik me wel steeds afvraag is hoe het hen is gelukt om het zo perfect te maken. Als ik zoiets zou proberen weet ik zeker dat het een complete mislukking zou worden. 


Dit is een wat subtieler item. Daarmee bedoel ik dat de kleuren lichter zijn en er geen studs zijn. Ik vind hem nog steeds heel mooi. Vooral als je een zongebruinde huid hebt zal het vast mooi staan. Die kleuren, mama mia, zo mooi ♥


Ik wist dat je 'tie dye tops' en 'tie dye shorts' hebt, maar dat je ook schoenen had wist ik eigenlijk niet. Ik was daarom nog meer verrast toen ik deze Vans zag. Ik moet ze hebben! Die kleuren zijn weer prachtig mooi, elke keer sta ik versteld. Me likes very much x3


Toms vind ik ook hele coole schoenen, waarvan ik er [helaas] nog geen in mijn bezit heb. Dus toen ik deze zag was ik weer blij verrast. Ik zal ze zelf denk ik niet zo snel nemen, puur omdat ik groen niet zo bij mij vind staan. Maar, who cares! Ze blijven great! 


Deze vind ik, zonder twijfel, het geweldigst. Weer Vans, maar dit keer zonder de veters. Ik ben wel van plan om zelf zulke te maken, want ik weet zeker dat deze niet te koop zijn. Degene die dit zo heeft gemaakt heeft dat met simpele witte Vans gedaan. En kijk eens hoe ze er nu uitzien! Ik ben een sucker voor Vans, peace-tekens en kleuren .. dus dit is .. awesome <3


Dit was de nagellak die ik eerst niks aan vond. Het deed me denken aan de Tweenies :$ Maar nu vind ik het wel iets hebben eigenlijk. Vooral de duim en de wijsvinger. Het doet me denken aan de zomer. Het fleurt me op als ik het zie en dat kan ik wel gebruiken nu het zulk slecht weer is. Dat kunnen we allemaal wel gebruiken! :)


Deze vind ik ook prachtig, ze doen me denken aan Hawaii. Wel jammer dat er geen groen en blauw bij zit, dat vind ik juist een oppepper geven.


We zijn alweer bij de laatste categorie aangekomen. Ik weet niet waar me dit aan doet denken. Misschien aan feeën. Hoe dan ook, het heeft iets magisch. Ik vind het erg mooi staan bij het donkere haar, want bij het blonde haar zal de kleur denk ik wegvallen. Beautiful c:


Deze vind ik nog gaver. Een vissengraatvlecht [fishtail braid in het Engels] waar ik sowieso al fan van ben en dan de gekleurde stukjes. Me likey! Vooral de blauwe stukjes vind ik super. En het is echt merkwaardig want je zou verwachten dat het ongelooflijk op zal vallen, maar ik vind het echt meevallen! Beter juist, anders ziet er zo clown-achtig uit. Mooi n.n 


Dit is één kleur, maar dat maakt het niet minder mooi. Blond en blauw heb ik altijd al mooi bij elkaar gevonden. De vlecht in het haar maakt het af. Ik vind het in ieder geval super gaaf ♥


Dit plaatje vind ik het allermooist. Het volume in haar haar alleen al is echt fantastisch. En dan die kleuren. Man oh man, ik zou willen dat ik zulk haar had :$

Met deze [ongelooflijk mooie] foto zijn we al weer op het einde aangekomen van deze post. Mij heeft de 'tie dye' trend al helemaal overgenomen. Ik ben nu nog meer op zoek naar zulke items. Ik zit ook te denken aan een 'tie dye DIY' dus keep in touch! :3 
Wat vinden jullie van deze trend? Hot or Not? Zet het in de reacties. 
Voor nu zeg ik een fijne vrijdag en ...


Xoxo' Lisanne ♥

2 opmerkingen:

  1. Ik ben er zelf niet zo weg van, maar ik snap wel wat mensen er mooi aan kunnen vinden (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap precies wat je bedoelt ;') BTW: Kan jij me helpen met volgers krijgen, ik zal echt niet weten hoe dat moet :$ xd

      Verwijderen