woensdag 18 juli 2012

Introductie 'WWW' ♥

Waar staat WWW voor? : Wonderful Wet Wednesday ♥
Wat betekent dat? : Een natte woensdag vol wonderen.
Waarom? : Aangezien het hier zowat elke dag regent [in de zomer!!] kan je niet naar buiten, daarom is het altijd leuk om te DIY-en. En daarom ga ik vanaf nu een tijd lang elke woensdag een DIY posten. Het zal jullie vast verbazen hoe makkelijk sommige dingen zijn en hoe weinig je ervoor nodig hebt. 


Ik denk dat jullie nu wel weten wat 'WWW' inhoudt. Hopelijk vinden jullie het een goed initiatief. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om ook weer eens te DIY-en, want dat is een lange tijd geleden. Ik had nog een paar ideeën voor de rest van de dagen:


~Make-up Monday : Elke maandag ga ik een 'make-up gerelateerd item' posten.
~Tag Thursday : Elke donderdag doe ik een tag.
~Fashion Friday : Elke vrijdag doe ik iets 'fashion gerelateerds.'


Dinsdag en in de weekenden ga ik gewoon random dingen posten, zoals: OOTD's, favorites etc. 


Hopelijk vinden jullie het een goed idee! :) Ik ga nu beginnen met mijn DIY ^^ 
Ik denk dat ik mijn artikel rond 17:00 uur ga posten :P


Xoxo' Lisanne ♥

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om elke woensdag een DIY te posten! Ik vind DIY´s altijd leuk om te kijken (en te maken, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, bedankt! De inspiratie had ik eigenlijk van jouw blog, dus ook daarvoor bedankt :) Ik ook! En vooral als het buiten zulk slecht weer is ;) Ik ga hem zo online zetten, ik had een paar problemen met foto's enzo -.-

      Verwijderen