maandag 16 juli 2012

Cute Pictures.



Nu het zulk slecht weer is buiten, en het dus niet prettig is om naar buiten te gaan, moet je andere manieren vinden om je tijd aan te besteden. Ik ben daar alles behalve een expert in, en doe dan vrijwel altijd hetzelfde: Ik pak mijn geliefde laptop en surf naar www.weheartit.com. Zoals ik jullie al zo'n 10000x heb verteld, ben ik gek op die site! Tal van geweldige plaatjes op één site! Wie is daar nou niet gek op?! Back to the point, want jullie worden vast gek van mijn gezwijmel. Omdat ik zoveel leuke plaatjes heb gevonden, en ik weer eens inspiratieloos was, heb ik hier een post voor jullie vol met leuke plaatjes. (Tenminste, dat vind ik :$)
Ik beloof dat ik vanaf morgen weer ga beginnen met de fashion-items én misschien zelfs beauty-items. 
Voor nu valt er nog maar één ding te zeggen: Geniet ze! ♥


Toepasselijk bij dit weer. Pff, daar word je toch helemaal gek van?! 


Nom nom! Alleen jammer dat ze deze Oreo's niet hier in Nederland verkopen -.- 

Een aantal geweldige armbandjes ^^



Ah, wat een lieverdje! 


Ze is moe u.u


Dat komt ervan als je met dit weer naar buiten gaat.


Ben nog nooit bij Starbucks geweest, maar man oh man..♥_♥





Hebben, hebben, hebben, hebben!!!!


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! =D



Ringen ♥


Kalverliefde <3



Dit katje denkt dat hij een leeuw is. Rawr! 



J'aime les moustaches <33


Bubbles! ♥


Ik zal die pinda niet van hem afpakken! 


Sleepy head :3



Geniaal, hahaha xd



Mijn maatjes <33



... that matter :)


Weer zo'n gave camera :)


Kleine kinderen kunnen soms ook schattig zijn. Soms.


Men in black.



Lama's zijn mijn helden!



Weer een paar schattige kinderen.





Me gusta! ♥



Haha, genius vergelijking!


Such a cutie pie! ♥


Jullie weten hoeveel ik van snorren houd, vandaar :)


Schrokken jullie? Ik niet :P


Geef het maar toe.




Snorren met allerlei patroontjes. Me likes!


Door dit plaatje ga je toch anders tegen wc papier aankijken..


Lovely ♥




Perry the Platypus, kan natuurlijk niet ontbreken!


Het is Perry, het vogelbekdier. Noem hem maar Agent P.


Geef die muts hier!

'

Ben benieuwd wat hij daar buiten zag :)


Mime.


Die muts ♥


Dit hondje is burgemeester xd


Rupert Grint ♥




Hem zou je toch zo willen knuffelen?


Dit doet me, op de één of andere manier, denken aan mijn jeugd.
Typische Rupert Grint uitspraak ;)

En dit waren alle plaatjes alweer c: Ik heb er expres extra veel voor jullie uitgekozen ^^ Hopelijk vonden jullie het een leuke post, ondanks mijn nogal falende beschrijvingen bij de foto's. Zo niet, da's dan jammer.. :c Schrijf alsjeblieft jullie verzoeken én suggesties in de reacties zodat ik weer vooruit kan, want ik ben inspiratieloos xd Have a nice, rainy day :3

Xoxo'  Lisanne ♥

2 opmerkingen: