zondag 22 juli 2012

Review; Batman: Dark Knight Rises, Harry Potter: The Deathly Hallows Part 2 en The Hunger Games.


Yaaayy!! Gisteravond ben ik met mijn vader en broertje naar 'Batman: The Dark Knight Rises' geweest. Hij was super geweldig ongelooflijk AAAAH, dat kan ik je wel verzekeren! Ik verheugde me al lange tijd op deze film, vooral omdat ik de voorafgaande delen ook zo geweldig vond. Toch ging ik er met behalve nieuwsgierigheid en vrolijkheid ook naartoe met  verdriet, het is namelijk het laatste Batman deel :c 2012 is voor mij het jaar van afscheid nemen van films. [dat klinkt waarschijnlijk dramatisch..] Harry Potter, Twilight, Batman. Fijn is het niet nee, maar hé, er komen weer andere geweldige films zoals: The Hunger Games, The Avengers en Snow White and the Huntsman ♥ Ik probeer zo min mogelijk SPOILERS weg te geven en zal dus puur de globale punten bespreken, geen zorgen ;) Het wordt een soort wedstrijd tussen: Batman, Harry Potter en The Hunger Games. 
Ben je benieuwd wie er gaat winnen? Lees dan verder! 



1) Welke film heeft de beste filmposter?


Ik vind dat de poster van 'The Hunger Games' met Jennifer Lawrence op de voorgrond, er wel uitspringt. Die kleuren knallen echt en het is zo basic maar toch pakkend.


2) Welke film heeft de beste muziek?


Dit was een heel moeilijke vraag, en eigenlijk zit ik nog steeds te twijfelen. Ik ga uiteindelijk toch voor Batman. Die muziek is niet alleen heel mooi en perfect passend bij het thema van de film. Maar ook voel je door de muziek de spanning en is de juiste muziek bij het juiste stukje. Ik kan er maar niet over ophouden hoe geweldig het is.


3) Welke film heeft de beste special effects?


Deze was eigenlijk niet zo moeilijk. Na lang getwijfeld te hebben tussen Harry Potter en Batman kies ik uiteindelijk toch voor Batman. OMG, wat een geweldige special effects! Ik zou heel graag foto's willen laten zien, maar ik ben bang dat ik dan de coole stukjes verraad.


4) Welke film heeft de beste cast?


Deze was niet moeilijk. 100% Harry Potter. Ik ben al vanaf het begin zo gehecht aan die acteurs en ze verbazen me elke keer weer over hoe ze hun rol vervullen. Kijk, de Batman cast en The Hunger Games cast was ook geweldig, alleen we moeten niet vergeten dat zij eigenlijk gewoon mensen spelen terwijl de HP-cast tovenaars etc. spelen. Dat is moeilijker omdat je een mens bent maar geen tovenaar, snap je? Dus sowieso HP!




5) Welke film heeft de beste acteur?


En dan gaat het tussen Christian Bale, Daniel Radcliffe en Jennifer Lawrence. Stuk voor stuk geweldige acteurs, maar ik ga toch voor Christian Bale. Hij is dan misschien wel de oudste, maar heeft dan ook de meeste ervaring en verdiept zich echt heel goed in zijn rol. Het was een moeilijke omdat ze allemaal zo geweldig zijn, maar uiteindelijk heeft Christian dus gewonnen! 




6 Welke film heeft de beste kus?


100% zeker weten Harry Potter :$ Ook al zijn ze nog zo jong ze weten het met veel overtuiging over te brengen. Harry met Ginny en Ron met Hermione. Stuk voor stuk leek het echt super echt. Ook bij de andere films hoor, maar toch kies ik voor Harry Potter ♥


7) Welke film heeft het beste eind?


Qua surprise-gehalte en gewoon alles bij elkaar is dat Batman!!! I FREAKING LOVE BATMAN ♥  Ik geloof dan ook niet dat het het einde is, serieus niet :P 


CONCLUSIE!!! :D 


#1 = Batman: The Dark Knight Rises. En verdient, echt waar! :)
#2 = Harry Potter: The Deathly Hallows Part II. Ook verdient, geweldige film!
#3 = The Hunger Games. Valt wel in het niet vergeleken met deze 2, maar is ook weer super!


Uit mijn review komt Batman dus het beste uit de verf maar...het is MIJN persoonlijke mening. Dat betekent niet dat ik gelijk heb, ieder heeft zijn eigen smaak en misschien is bij jullie alles wel omgekeerd. Als je ze ook hebt gezien, schrijf dan bij de reacties wat jouw top 3 is! Ik raad je aan om ze te gaan kijken!! :D


Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten