donderdag 19 juli 2012

Tag Thursday: 25 vragen tag.


Goedemiddag! :3 Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Omdat ik gisteren best wel druk bezig ben geweest met mijn DIY wilde ik nu dus gewoon een snelle post doen, die wat minder tijd in beslag neemt. Dus maak het je gemakkelijk, want het zijn een aantal vragen ^.^ 
Enjoy! 



Heb je huisdieren? : Ja :) Ik heb een kanarie, Tweety, die je hierboven ziet. Ze is echt altijd vrolijk en fluit de hele dag door. Verder hebben we nog een konijn, Columbus. Het is een albino-konijn en hij is eigenlijk niet van ons, maar van mijn stiefzusje. Alleen die zorgt nooit voor hem -.-'' Ook hij is super lief <3


Noem 3 dingen die in je buurt liggen. : Mijn afstandsbediening, mijn iPod en mijn posters.






Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk veroorzaakt? : Nee, ik rijd nog geen auto en heb dus ook nog nooit een ongeluk veroorzaakt met de auto. Als ik later een auto koop, wil ik het liefst een Volkswagen busje. ME LIKES VERY MUCH ♥


Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? : Rond een uur of 1 's middags :$ Maar gisteren ben ik laat gaan slapen, en ik was al wel wakker maar doezelde steeds in. Oké, oké. Ik stop met mezelf te verontschuldigen. Ik ben gewoon lui.




Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? : Gisteravond :)


Welke film heb je voor het laatst gezien? : Dat was 'The Glass House.' Die kwam op tv. Goede film ! :)



Wat zegt je laatst gekregen smsje? : Ik zal het niet weten. Mijn mobiel is gecrasht. Ik denk zoiets als: 'Tot zo.' ofzoiets :$

Wat is je ringtone? : Die weet ik dus ook niet ;) Ik heb geen interessante ringtone hoor, want het is zo'n vaste van Samsung.


Ben je ooit naar een ander land dan Nederland geweest? : Jazeker :) Naar België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje. Helaas een kort lijstje. Ik zou nog heel graag naar Italië, Engeland, Canada, de Verenigde Staten en Australië willen. ♥.♥


Houd je van sushi? : Nee. De keren dat ik sushi heb gegeten was het met nori (zeewier) eromheen, en dat vond ik écht niet lekker. Ik ga het ook eens proberen zonder nori, want de rijst vond ik wel heel lekker =P

Waar haal jij de boodschappen? : Bij de Hoogvliet en soms bij de Aldi.

Heb jij ooit medicatie ingenomen om in slaap te komen? : Nee, soms slaap ik wel slecht maar het is nooit zo erg dat ik uren wakker blijf. Heb het dus niet nodig gelukkig :)


Heb jij broertjes of zusjes? : Ja, ik heb een broertje Jesse (12). Op de foto hierboven zie je hem. [een aantal jaar terug in Duinrell.] Hij kan heel lief zijn, maar vaak is hij echt duivels :\ Verder heb ik 3 stiefbroers: Moos (11) , Jip (15) en Pepijn (17) en 2 stiefzussen: Pleun (13) en Tessa (19) . Gelukkig wonen alleen Moos en Jip bij ons, en ook niet elke dag :3 

Heb jij een computer of een laptop? : Jup! Een laptop :) 


Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag? : 15 jaar, op 13 oktober. [en ik wil bovenstaande taart hebben!!]

Heb je een bril, of draag je lenzen? : Nope. Geen van beiden c:


Heb je ooit je haar geverfd? : Nope, nog nooit. Ik heb het ook nog niet nodig en ben blij met mijn natuurlijke haarkleur <3 

Wat ben je nog van plan vandaag te doen? : Mijn kamer op ruimen én het hele huis  stofzuigen :) Of het me lukt, mag Joost weten.



Wanneer heb je voor het laatst gehuild? : Ik denk dat dat zondag was, ofzo. Of vrijdag. Ach joh, ik weet het niet precies meer.


Wat is je perfecte pizza topping? : Ligt eraan waar ik zin in heb. Het is gelijkspel tussen funghi en margherita <3 I love pizza!! 



Wat vind je lekkerder? Een hamburger of cheeseburger? : Hamburger! Mmm, het water loopt me nu al weer in de mond.


Heb je ooit een all-nighter gehad? : Geen idee wat een all-nighter is. Dus nee.


Wat is je oogkleur? : Groen/bruin :3




Kun je het verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi? : Ja! Coca Cola is zo veel lekkerder. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ♥ Coca Cola :$ 




Hoe is het weer vandaag? : Koud, regenachtig en grauw. Erg zomerachtig dus. NOT!


Dit was de tag! Ik vond het leuk om hem te maken en hopelijk vonden jullie hem leuk om te lezen! Zo niet, sorry daarvoor dan. Neem hem gerust over, en tag me als jullie een leuke tag hebben :)


Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten