woensdag 11 juli 2012

'Wat heb je liever' tag





Hello guys! :) Ik ben er weer, een beetje laat I know, maar ik heb vandaag een hele drukke dag achter de rug. Daarom doe ik nu even vliegensvlug een tag die je, als je wilt, over mag nemen :')


1) Geen wenkbrauwen, of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?


Ondanks dat ik een snorren-freak ben, zou ik zelf nooit een snor willen. Echt nooit. Dan zou ik nog liever geen wenkbrauwen hebben, want die kan je nog bijtekenen.


2) Hele mooie, gezonde en perfecte nagels hebben die je nooit mag lakken of zwakke, ongezonde nagels die je wel mag lakken.


Na erg lang twijfelen ga ik toch voor het eerste. Je nagels zijn een soort van visite-kaartjes, en ik vind het verschrikkelijk goor als je van die ongezonde, gele nagels hebt. Dan laat ik mijn nagellak-verslaving nog liever varen.


3) Lang haar tot je voeten, of gemillimeterd haar?


Aangezien ik altijd al redelijk lang haar heb gehad, zou ik nooit van mijn leven gemillimeterd haar willen.
Dus dan zou ik toch voor lang haar tot mijn voeten gaan, ook al vind ik dat ook vreselijk.


4) Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen, of voor eeuwig geen oog make-up gebruiken?


Dit doet waarschijnlijk pijn aan jullie beauty-hartjes, maar oog make-up staat mij gewoon totaal niet. Ik draag het ook nooit, dus zal ik het ook niet missen. Daarom ga ik voor het laatste.


5) Heel erg rode wangen, of geen kleur.


Definitely rode wangetjes! Ik ben van mezelf heel bleek, dat vind ik echt terrible, maar als ik rode wangetjes heb dan voel ik me gewoon veel beter :) 


6) Geen cosmetica meer gebruiken of alleen cosmetica gebruiken die op dieren getest is?


Ik gebruik sowieso weinig cosmetica, dus zal het voor mij een stuk makkelijker zijn om er dan helemaal mee te stoppen. Ik vind dierenrechten ontzettend belangrijk en het slaat nergens op dat make-up (en andere producten) op dieren getest worden. Ik kies dus het eerste.


7) Gelige tanden met een recht gebit of scheve tanden met een mooi wit gebit?


Ik heb het geluk dat ik het alle twee heb -.-'' Ik kies voor het eerste, omdat ik rechte tanden veel mooier vind en als je super witte tanden hebt zijn je tanden ook ongezonder. En je kan altijd bleken ;)


8) Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn?


Echt een moeilijke. Ook al durf ik mijn eigen stijl te tonen, ik ben toch best onzeker en als iedereen je dan gaat aanstaren.. (Vooral op mijn school is dat erg.) Ik denk dat ik toch voor 't eerste ga, want ik ben niet laf.


9) Nooit meer nagellak remover gebruiken en het er gewoon laten afbladderen of elke dag je nagellak eraf halen?


Zeker weten het eerste. Ik ben heel lui in het bijhouden van mijn nagellak, en wacht dus tot het er echt helemaal af is. Komt waarschijnlijk ook omdat ik vaak niet te tijd er voor heb. Bovendien is nagellak remover met aceton ook nog eens slecht voor je ;) Oké, je kan ook nagellak remover zónder aceton gebruiken maar.. laten we het er op houden dat ik gewoon te lui ben :)


10) Een body lotion gebruiken die je huid heerlijk zacht, mooi en gezond maakt, maar die wel stinkt of een body lotion die heerlijk ruikt maar niet veel voor je huid doet?


Dit is dan weer 'n makkie. Het laatste, op zeker. Ik ruik liever heerlijk met een normale huid, dan dat mijn huid perfect is en ik stink. Logisch toch, of niet?


11) Je haar in een felle kleur verven (roze, groen of rood) of grijs?


Een felle kleur, sowieso. Dan wel een wat minder opvallendere, zoals rood. Eigenlijk vind ik rood geeneens zo vreselijk. En grijs is echt horrible.


12) Je gezicht nooit meer scrubben of alleen mogen scrubben met pure zout/suiker korrels?


Het eerste, want ik heb mijn gezicht nog nooit gescrubt dus zal het dan natuurlijk ook niet missen. En van die pure korrels lijkt me te pijnlijk.


13) Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda-ogen?


Waarschijnlijk numero 1 want dan val ik toch niet zo op op school, aangezien zowat iedereen er zo bij loopt.


14) Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie of bij de drogisterij?


Bij de parfumerie, want dat is veel duurder en ik heb niet echt behoefte aan die A-merken.


15) De komende 1,5 jaar geen make-up kopen of alles inleveren en dan voor €250,- nieuw mogen kopen?


Het laatste!! Want mijn stash is ienie-mienie, en ik maak DIK, DIK winst met €250,-.


Dit was hem dan weer voor vandaag :) Ik weet dat ik het mezelf heel makkelijk maak door slechts een tag te posten, maar 'lazy' is gewoon mijn tweede naam ^^ Dat kunnen jullie me niet kwalijk nemen :P
Bovendien heb ik toch nog geen volgers xd Ik zal zeggen: Neem hem gerust over en welterusten! 


Xoxo' Lisanne ♥







2 opmerkingen: