woensdag 12 september 2012

Backpack infection.



Backpacks. Je hebt ze in alle soorten & maten en met allerlei printjes & kleurtjes. De laatste tijd zie je steeds meer mensen met deze tassen lopen en ik geef ze geen ongelijk want ze zijn zo onwijs hip, niet normaal gewoon :3 Ik heb zelf al een backpack (jaja, ik heb mijn Dakine :D) maar ik zou ook heel graag nog een festival backpack willen, die vind ik zo stoer c: Ben nog steeds op zoek naar de perfecte, maar voor nu bewonder ik deze beauties maar via het internet. *Zucht*


Deze vind ik echt schattig! Pastelkleurtjes, en kant op het voorvakje en het hengsel <3 Het model vind ik leuk, alleen niet zo geweldig als andere backpacks die ik heb gezien. Alsnog: liefde.

Weer tribal print, tja ik blijf er van houden. De (waarschijnlijk nep) leren details zijn leuk, dat geeft een vintage draai aan het geheel. 

Dit is dus het model dat ik het gaafst vind. Het geeft echt zo'n camping-gevoel, whahah, ik weet niet :$ Ook weer leren details én tribal print. Je ziet wel dat ik er gek op ben :3


Weer dat leuke modelletje :) Deze is met bloemetjes, dat vind ik ook echt ontzettend gaaf.

Dit is toch denk ik wel één van mijn favoriete backpacks, ever. Leuke felle kleurtjes, leren details, tribal print, leuk model. Pfoe: wat heeft deze beauty niet?! 


Kom op! Deze backpack zou je toch gewoon willen vastpakken en knuffelen?! :$ Pandaaa's rocken :)


Mooie kleurtjes ^^


STUDS!!!


Deze is in 1 woord: Flawless. Zo'n schattig lief monstertje, ah gossie ♥.♥''

AAAAAAAAAH!! Backpacks zijn zo geweldig =3 Ik moet er eentje hebben!!
Welke vonden jullie de leukste backpack?

Xoxo' Lisanne ♥

P.S. Dit is mijn backpackie btw: De Dakine Girls Wonderpack Sheba.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten