zaterdag 1 september 2012

Lipdub :)

Hello guys! :) Welkom bij weer eens een blogpost van mij. Sorry, sorry, sorry dat ik weer uit de lucht was, maar school is -zoals jullie allemaal wel weten- helaas weer begonnen. Het eerste weekje zit er weer op :') Eigenlijk was dit voor mij best een chill weekje: Maandag moest ik alleen op de foto & mijn rooster ophalen, dinsdag t/m donderdag had ik les en gisteren had ik een introductiedag.
Dat laatste is best raar aangezien ik al zo'n 4 jaar met mijn huidige klasgenootjes in de klas zit. (Ik zit in V4)

Ik had in eerste instantie echt geen zin om naar die introductiedag te gaan omdat ik niet iedereen uit mijn klas even aardig vind en we samen met H4 waren. -Waarvan ik de geruime meerderheid niet mag.- Maar ik moet zeggen dat het eindelijk echt ongelofelijk meeviel! We gingen knutselen, samenwerken, sporten en het beste van alles ... een LIPDUB opnemen!! Nu denken veel van jullie vast: Oké, what the hack is een lipdub nou weer? Ik zal het je vertellen. Een lipdub is een clip waarin mensen een bekend liedje playbacken, het lijkt heel spontaan te gebeuren maar dat is het niet. Als jullie het nu nog niet begrijpen, wat ik logisch zou vinden want mijn uitleg suckt hem weer eens, heb ik hier een filmpje voor jullie. Don't mind it, het is Spangas xd


Ik heb eigenlijk altijd zoiets willen doen, want ik houd van het spontane idee en losgaan op de muziek.
Wij hebben onze lipdub gedaan op het nummer 'Raise Your Glass' van Pink, en ik vind dat -ie van ons best goed gelukt is! Als je nagaat dat ik we maar 3 takes opgenomen hebben :3

Foto's en het eind-resultaat volgen nog :)

Morgen ga ik naar Slagharen met mijn moeder, broertje en tante én moet ik werken én leren én huiswerk maken dus let's keep our fingers crossed en laten we hopen dat er een blogpost online komt.
Zo niet? Dan mogen jullie een challenge bedenken, zolang het maar niet té goor/levensbedreigend of achterlijk is.

Xoxo' Lisanne ♥

1 opmerking: