dinsdag 11 september 2012

Update + Lipdub filmpje.

Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd ben ik zo ontzettend inspiratieloos. Het is gewoon irritant aan het worden. Moet ik voor een project iets bedenken, en waar ik normaal altijd met hele originele ideeën kom heb ik nu geen flauw idee. Zo ook met deze posts. Ik probeer me er elke keer weer toe aan te zetten om met iets origineels op de proppen te komen, maar guess what: Het faalt elke keer.
Vandaar dat sommige van mij posts erg op die van Teske kunnen lijken. (omdat zij simpelweg mijn grootste inspiratiebron is op dit gebied) Ik wilde dat alvast even zeggen, zodat jullie niet hoeven te zeggen: 'Je doet gewoon Teske na blablabla.' Ik doe haar niet na, zij inspireert me gewoon.

Maar even to the point. Zoals ik een paar dagen geleden heb gezegd heb ik ruim 2 weken geleden een lipdub opgenomen met mijn klas en een andere klas. Hier is het resultaat:


Xoxo' Lisanne ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten