zondag 16 september 2012

WeHeartIt

Na lange tijd niet meer op WeHeartIt te hebben gekeken, nam ik vandaag weer eens een kijkje. En gelijk wist ik weer waarom ik het zo'n geweldige site vond. Fantastische plaatjes, op elke vierkanten cm.
Kijk met me mee naar mijn latest hearts. Enjoy! 


Polaroid camera's , wat houd ik toch van jullie! Ze zijn zo groot, lomp en vintage, geweldig! :3


Leuke outfit man! Coole hartvormige bril, kleurrijke spike-ketting en vooral veel kant. Lekker zomers. (Ook al is de zomer momenteel ver te zoeken.)


Dit zou ik elke dag wel als ontbijt willen! c:


Ik vind watermeloen sowieso al verrukkkelijk, maar als het dan ook de vorm van een ster heeft is het nog lekkerder :)


Het lijkt me supergaaf om eens een keer in een achtbaan te zitten tijdens een zonsondergang. Alleen denk ik niet dat ik veel van die zonsondergang zal meemaken ;)


Dromenvangers vind ik altijd iets magisch hebben. Het enige wat ik er niet leuk aan vind is dat ze bij mij niet werken. Ze vangen de dromen, en laten nachtmerries juist door. -.-


Bij deze ga ik gelijk van school af! 


Ik ben niet helemaal verzot op waterijs, maar als ik deze rainbow-ijsjes zie krijg ik wel gelijk trek.


Krijtjes blijven altijd leuk.


Agent P. <33333333 


Lieve kleine monstertjes :)


Wahaha, ik kon echt niet stoppen met lachen toen ik deze cutie zag :$


Tegenwoordig heeft écht iedereen een smartphone.


Coole ketting en nagellak :))


Ik blijf Allstars onwijs kicken vinden, vooral deze met de Britse vlag.


Ik wil zó graag naar Londen, niet normaal.


Ik heb helaas geen iPhone, maar toch kijk ik met veel plezier en bewondering naar sommige hoesjes.


Everyone loves bows.


Weer dat lieve monstertje :3

Dit waren de plaatjes alweer voor vandaag :) Ik zal zeggen: check weheartit.

Xoxo' Lisanne ♥

1 opmerking:

  1. Ik ben ook helemaal fan van weheartit
    Hoe heet je op weheartit dan ga ik je volgen :)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen